четвртак, 14. октобар 2010.

Apel za pomoć malom Nemanji

Na FB mnogo puta vidimo razne pozive za humanitarnu pomoć, nekad se odazovemo, a nekad jednostavno zaboravimo na to. Tako sam i ja videla poziv za pomoć Nemanji, ali u moru raznih poziva i zahteva jednostavno sam previdela poziv. Jednog dana sam bila kod drugarice i pomenula je Nemanju i ispričala mi šta se desilo sa njim, sva sam se naježila na tu priču. Danas je ta drugarica pokrenula prikupljanje pomoći u našem mestu. Uglavnom se trudim da se odazovem na takve akcije, tako će biti i ovaj put. Na aukciju sam stavila komad nakita, a sav novac ide za Nemanju.

Nemanji od rođenja boluje od cerebralne paralize, i potrebna mu je operacija i lečenje u Rusiji. Do sada je prikupljena velika količina sredstava, koliko sam razumela potrebno je još oko 4000 eura. To nije puno, pomozimo Nemanji da u novembru ode na tu potrebnu operaciju.

Sve informacije možete naći na njegovoj FB stranici


PS-I dalje pomažemo Darji--->Nedelja u Tremi za Devojku Koja Voli Život

Нема коментара:

Постави коментар