четвртак, 29. април 2010.

Putovanje u Slovačku

U potrazi za nekim fotografijama naletela sam na fotografije sa ovog putovanja. U Slovačku sam putovala prošle godine u septembru. Gledajući fotografije podsetila sam se kako mi je bilo lepo.
Putovanje je kratko trajalo, ali je bilo jako lepo. Prvo smo bili u Prešovu, pa u jednom predivnom selu koje se zove Chmel'ova. Pošto sam imala problema sa foto-aparatom taj dan kada smo stigli nisam uspela ništa da uslikam. Zato sam sutradan ustala u 7h ujutru da bih išla da slikam nešto. Kada sam krenula nije bilo nigde nikoga, mislim da je dosta malo mesto u pitanju i da nema previše meštana. Samo ja, mir i tišina. Ne mogu vam opisati koliko mi je taj mir prijao. Toliko sam se dobro osećala i toliko sam uživala u toj šetnji i fotografisanju, mislim da sam napunila baterije za naredan period. Predeli i priroda su jako lepi. Evo i nekoliko fotografija Chmel'ove.


Nažalost nisam imala puno vremena za uživanje jer sam morala na doručak i na dalji put, ali bilo je sasvim dovoljno. Posle Chmel'ova posetili smo Bardejovske kupele ( banju ).




Tu se nismo dugo zadržavali jer smo hteli što više mesta da posetimo. A sledeće je bilo ono najvažnije, barem za mene. Muzej Endija Vorhola u Medzilaborcima. Muzej me je jednostavno oduševio, kao i sam Vorhol. Jedan podatak koji možda niste znali jeste da je Vorhol bio Rusin.

Inače je fotografisanje u muzeju strogo zabranjeno, ali mi smo bili gosti i za vodiča smo imali jednog čoveka koji je dosta bitan u Slovačkoj, barem što se tiče Rusina, tako da smo imali tu privilegiju da fotografišemo muzej. Naravno drugima to nije bilo dozvoljeno, ali kada imate vezu... ;)


A čemu zapravo sve ovo?
Zato što sam shvatila jednu stvar-koliko i zašto su bitni odmori. Zato što na odmorima napunite baterije. I te " baterije " traju jedno vreme, a šta kad se istroše? Pa onda je vreme da prelistate fotografije sa putovanja,odmora i da se prisetite lepih trenutaka, trenutaka uživanja. Na kratko se vratite tamo i biće vam barem malo bolje, jer ćete se setiti tih trenutaka uživanja, značete za šta se mučite i radite svaki dan...za ovakva putovanja.
Ja sam poslednjih dana bila opterećena diplomskim, po ceo dan za kompom, nerviranja, trči tamo, trči vamo...ali danas sam ga konačno predala. I jednostavno sam osetila neko olakšanje. A sada kada pogledam ove fotografije, prisetila sam se tog lepog putovanja i sada se osećam barem malo bolje, jer su "baterije" već na stand by... malo ću ih još dopuniti preko praznika... roštilj, priroda, društvo...samo da nas posluži vreme.
Nadam se da Vam se sviđa moj "putopis". :)

Pozdrav
B.

Нема коментара:

Постави коментар