субота, 7. јануар 2012.

Nova Godina

" Nova godina želim da ti bude poslovno uspešna kao i prošla, na ljubavnom planu bi mogla biti bolja, i da imaš manje stresa" Tako mi je poželela mama.
I u pravu je. Prošla godina je na poslovnom planu bila zaista uspešna. Uvek može bolje, ali kad premotam film zadovoljna sam. Skoro svakog meseca imamo sajam, počeli smo i sa radionicama,sve više ljudi saznaje za Kreativke NS.
A što se mene tiče- par pojavljivanja na TVu, par časopisa objavili su moje radovi, puno uspešnih manifestacija u Novom sadu. A ako se sećate onog rusinskog nakita, koji sam pravila za jedan časopis, na početku godine, i to je veoma lepo prihvaćeno, tako da su neki primerci kao i suveniri koje pravim, završili u inostranstvu. Moj kreativni rad se proširuje, napredujem, učim. Nažalost nisam naučila sve ono što sam želela 2011. godine, ali ima vremena.
Zbog neispunjenih planova i želja za prošlu godinu, za ovu ne obećavam ništa. :)
Želje i planovi su tu kao i uvek, samo polako...
Prošle godine sam shvatila- nije godina takva kakvu je dočekaš u ponoć, već onako kako je sam sebi napraviš.
Zato uživajte, ne uskračujte sebi zadovoljstva, iskoristite svaki minut, radite na sebi i bićete srećni.

2 коментара:

  1. Bravo !
    Slazem se da ce godina biti kakvu je napravimo, jer se to ne moze resiti samo jednim danom ... treba stalno raditi.
    Zelim ti srecnu godinu :)

    ОдговориИзбриши