четвртак, 24. јун 2010.

SWAP

Na forumu Moj.ručni.rad održan je swap na temu "Zvezdice".
Ja sam mom paru napravila ogrlicu,minđuše i prsten sa motivom zvezde, od beolina,štapića i satenske trake sam napravila bookmarker (ili čak može biti ukras), dodala sam par magneta i jedno pisamce sa pesmom Jovana Dučića.
Nisam stigla baš lepo da uslikam moj poklon jer sam žurila da pošaljem ali evo jedne slike:



a evo i pesme:

Zvezde

Visoko u granju mirno gore zvezde,
I široka pesma mora u tišini
Čuje se oko nas; i ti glasi jezde
Ko da rosa pada u srebrnoj tmini.

U njenu sam kosu upletao strasno
Mokre noćne ruže. Putem punim zova,
Ja joj ljubljah celo ovo veče jasno
Oči pune zvezda i usta stihova.

Sve je šumno, sjajno; i lije iz granja
Svetlost, ko padanje neke bele kiše;
Maslinova šuma u daljini sanja...

A more je puno zvezda, pa ih njiše,
I po žalu nemom, praznom i bez sane,
Kotrlja ih svu noć, ko pesak i pene...

Jovan Duč



Moj poklon je stigao od Anima.art ( Nadice Janić):



Bilo je to jedno lepo iskustvo, jer svako voli poklone, a najlepše je kada možeš nekoga da obraduješ i ulepšaš mu dan svojim poklonom.





3 коментара:

  1. Baš si napravila lep poklon! Meni ovako napravljeni predmeti,u koje ugradiš deo sebe i nekome nameniš sa ljubavlju i poštovanjem, deluju kao izvori pozitivne energije....

    ОдговориИзбриши
  2. Samo da se pohvalim da je ovo sad u mom vlasnistvu. Prelepo je sve i vidi se da je uradjen od srca <3. Jos jednom hvala Biljo :))))))))

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala! Stvarno sam se potrudila, jer nisam želela da pošaljem samo nešto tako bezveze.
    Prvi put sam učestvovala na swapu i mogu reći da mi se jako svidelo. Ja bi sad pristala svaki mesec da se organizuje.
    Drago mi je Borka što ti se sviđa poklon, nadam se da sam barem malo pogodila tvoj ukus. :)
    :* za obe!

    ОдговориИзбриши