четвртак, 4. август 2011.

Bla, bla, truć

Došlo je vreme da malo sredim blog. Kao što vidite, promenila sam dizajn bloga, malo sredila biografiju. A i malo se aktivirala u pisanju. :)
Neki ljudi idu na takozvani " Aktivni odmor", a ja sam došla kući na " Radni odmor ". Šta to znači? Znači da za ovih mesec dana koliko ću biti kući u Krsturu, planiram da uradim i napravim mnooogo toga. Malo ću sređivati stare stvari, malo šiti... ma imam punoooo planova. Samo da se ne ulenjim, za sad se dobro držim, svaki dan malo raduckam. A sve što napravim gledaću da uslikam i podelim sa vama.
Uživajte u letu, dok ga još ima. :)

2 коментара:

  1. Mmm, ova slika je jako inspirativna... Baš mi tako nešto treba na ovu vrućinu! :)
    Želim ti lep i produktivan odmor!!!

    ОдговориИзбриши
  2. a, izvini, ja sam komentirala tvoj drugi blog u svojem komentaru. vidim da ovdje imaš slike. :) hvala što pratiš moje teme i fejs stranicu. čitamo se i dalje!

    ОдговориИзбриши