уторак, 1. март 2011.

Televizija

Uh,moram da priznam da sam se baš ulenjila poslednjih mesec dana. Jako malo radim, ali zato snimam priloge za TV. :)
Za poslednjih mesec dana imala sam 3 snimanja kod mene u stanu, i jedno gostovanje uživo u emisiji. Moje gostovanje u emisiji "Novosadsko popodne" možete pogledati ovde.

Konačno je došao na red i moj prilog u emisiji Jovana Subotom. Jako zanimljiva emisija, kolažnog tipa, koja se bavi aktuelnim temama. Možete je pogledati na NOVOSADSKOJ TV, svake subote od 19.30 (repriza:nedelja 18.30).
Prilog o meni možete pogledati na Jovaninom blogu.

Takođe sam snimila i prilog za rusinsku emisiju "Vreme mladosti" ("Časi mladosci"). U prilogu je prikazan postupak pravljenja nakita sa rusinskom šarom. Snimak-čim dođem do njega. :)

A narednog meseca moći ćete pogledati još jedan prilog u emisiji "Slobodna tema" na RTV1. Javiću na vreme kad ide prilog, pa možete pogledati, a svakako ću okačiti sve priloge na jedno mesto.

2 коментара:

  1. Drugim rečima - nisi bila lenja, već vredna... samo u nekom drugom segmentu :) Zato sad glinu, perle i aparaturu u ruke i iznenadi nas ovog proleća :)))) Hvala ti na saradnji ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Moje cestitke. Jako se radujem ovakvim ljudima. Samo napred, bravo.

    ОдговориИзбриши