петак, 12. новембар 2010.

I opet nagrada! :)

Naslov govori sve. Ovaj put nagradu sam dobila od čak dve blogerke- Lenke i Raki. Hvala devojke! Drago mi je da barem neko prati moj blog. Nema baš puno postova ali se trudim da su to neka moja iskustva, da pokažem nešto šta sam ja napravila, i da dam neki savet.



Potrebno je odgovoriti na par pitanja i proslediti nagradu.

Pa krenimo...

1. Zašto si stvorila blog?
Bio mi je jako interesantan ovaj svet blogova, gde ima jako zanimljivih priča, postova...pa sam poželela da i ja podelim neka svoja iskustva sa ostalima.Tako sam i napravila blog, i u mom prvom postu sve lepo pise. ;)

2. Koju vrstu blogova čitaš?

Čitam samo blogove koji imaju veze sa kreativnošću, ručnim radom...uglavnom me to zanima. Mislim da imam jedan blog sa receptima. :)

3. Imaš li omiljenu marku dekorativne kozmetike?

Ne. Nikada mi nije bila važna marka.

4. A odjeće?

Takođe. Više volim da nosim ono što sama sašijem. Ne volim da dajem puno para na odeću, jednio za cipele odvojim više para.

5. Koji proizvod dekorativne kozmetike ti je najbitniji?

Ne volim baš da se šminkam, samo kad idem u grad. Ali recimo da mi je najbitniji kreon i maskara.

6. Koju boju najviše voliš?

Crnu, plavu, neke nijanse zelene... sad pomalo i ljubičastu. Ali kada kupujem neku ideću prvo ću se uhvatiti za crnu.

7. Tvoj parfem?

Volim parfeme koji malo vuku na muške. Nikako ne volim cvetne i slatkaste parfeme. Omiljeni mi je Diavolo (Antonio Banderas)

8. Koji film najviše voliš?

Uf...teško pitanje. Ima ih više. Najviše volim one po istinitoj priči,nikako ne volim ratne. Život je lep, Čudesna sudbina Amelije Pulen, Forest Gump...volim i horore- Krug, Veštica iz Blera... A kao i svi volim komedije, mada sve mi se nešto čini da su se komedije i fazoni u njima ofucali, i da me više ne nasmeju kao ranije.

9. Koje države želiš posjetiti i zašto?

Holandiju i Japan.
Holandija mi izgleda zanimljiva zbog vetrenjača, klompi, Amsterdama...
Japan zbog mode u njemu. Tamo nije bitno šta imaš na sebi. Što luđe to bolje.

Nagradu prosleđujem:

-Dondi

-Dijani

-Izzy

-Gordani

-Olgici

Нема коментара:

Постави коментар